12 التعليقات:

✿مَرْسَى الحُب✿ يقول...

وحشين خالص جدا قوي :) ..

طبعا من غير كلام عارفه رأيي ..

الله يحميكي .. ويصون أناملك .. ويديم موهبتك ..

ومتأمله ليكي بإذن الله مستقبل مشرق وكل العالم ييجي يتفرج على رسوماتك ..
بس استغليها ونميها أكتر بقى :) ..

عمك ياض يقول...

بجد بسم الله ما شاء الله تحفه جداا بجد.. ومعرفش حاسسهم مختلفين عن اي رسومات بالرصاص شوفتهم قبل كده وفيهم تفاصييل كتير وحلوه اوووووي بجد ماشاء الله

ننتظر المذيد من الرسومات والبوستات :)

ومبارك لحضرتك المدونة

كفايـة طيبـة يقول...

ماشاء الله روعة بجد :)

النخيل والنيل او البحر والشمس فى الصورة التانية تحفة بجد
والطائر الاولاني كمان جامد جدا

ربنا يبارك فى موهبتك يارب وينفعك بيها :)

والف مبروووك المدونة

شكلها هيبقي مدونة قوية لشخصية فنانة ماشاء الله :)

MERO يقول...

اني ملكه مرسيه ليكي على الدعايه القويه بس انا داخله بقوتي

MERO يقول...

عمك ياض مرسيه لذوقك وانشاء الله هنزل بوستات تاني قريب ويارب يعجبوكم

MERO يقول...

كفايه طيبه مرسيه ليكي قوي واتمنى اني اكون عند حسن ظنكم ويارب اكون .... واوصل للنجاح اللي انا عايزاه انشاء الله هنزل بوستات قريب وتعجبكم ......

Ophelia - cfd يقول...

ما شاء الله :)

حلوين جدااااااً ربنا يبارك فى موهبتك

ومنتظرين بوستات جديده إن شاء الله

ومبروك على المدونه :)

MERO يقول...

زهرة الأمل مرسيه لذوقك خالص وشكرا لزيارتك مدونتي ونشاء الله هنزل بوستات قريب وتعجبكم

sh!ko يقول...

ما شاء الله .. بجد تحفه
ربنا يبارك فيكى وترسمى كمان وكمان .. :)
ومستنين كل جديد منك فى الرسومات والبوستات :)

MERO يقول...

شيكو ربنا يخليكي وإن شاء الله هأنزل رسومات جديده قريب

sama يقول...

ميرو ازيك :)

بجد ما شاء الله تحفه تحفه بجد

بجد المفروض تنمي موهبتك دي اكتر و تعرفي ناس اكتر بيها

لانها تستاهل بجد

الرسومات كلها تحفه و خصوصا رسمه المركب و الميا و الشجر

انا بحب الرسومات اللي فيها الحاجات دي اوي

ربنا يكرمك يارب و مستنيين الرسومات الجديده :)

MERO يقول...

sama أنا الحمد لله إزيك إنتي ياسما ومرسيه لذوقك وأنا سعيده بيكي جدا وأنا نفسي فعلا أستغل موهبتي، وأتمنى تساعدوني وتعرفوني أستغلها إزاي

إرسال تعليق